Eesti

Low/No-Code, Power Platform

Paljudes organisatsioonides tekivad protsesside digiteerimise ja automatiseerimise nõuded kiiremini, kui organisatsioon suudab neid täita. IT-spetsialistide puudus ja eelarvepiirangud on olulised takistused, mis takistavad ettevõtteid oma tegevust paremaks muutmast või uusi teenuseid kiiremini ja kvaliteetsemalt kasutusele võtmast. Suhteliselt pikk ja keeruline tarkvaraarendustsükkel, mis võib ettevõtte vajaduse määratlemisest kasutatava toote esimese versiooni saamiseni võtta mitu kuud, ei võimalda organisatsioonidel turu arengutele ja klientide nõudmiste muutustele kiiresti reageerida. 
  
Klassikalise tarkvaraarendusprotsessi alternatiiviks ärisüsteemide loomisel on praegu turul olevad no-code või low-code platvormid või raamistikud, mis võimaldavad organisatsioonidel arendada erinevaid andmetöötlus- ja äriprotsesside automatiseerimise lahendusi 3-4 korda kiiremini kui arendades nullist. Low-code lähenemist kasutades saab süsteemi arenduskulusid vähendada lausa 70% ning nende väljatöötamise saavad osaliselt teha ärikasutajad ise, vähendades organisatsiooni IT-spetsialistide töökoormust. Gartner Researchi hinnangul arendatakse aastaks 2024 65% kõigist organisatsioonide ärirakendustest low-code keskkonnas.
  
Digital Mind pakub andmetöötluse ja äriprotsesside automatiseerimise lahendusi, kasutades Microsoft PowerPlatform low-code raamistiku ja tööriistu.  

Mis on Microsoft Power Platform?

 Power Platform on rakendusprogrammide raamistik, mis ühendab ja integreerib varem teadaolevad tooted:  
Ning pakub kiireid ja lihtsaid andmete automatiseerimise lahendusi ja rakenduste arendamist. 
Töötades välja ja käiates ükskõik, milliseid lahendusi Power Platform´is, kogutakse kõik andmed ühisesse andmeteenusesse Dataverse (varem Common Data Service), pakkudes loogikat ja seost andmekogumite ja protsesside vahel. 
Power Platform raamistik võimaldab Microsoft Azure'i pilveteenuses ärirakenduste väljatöötamist, 
haldamist ja hooldamist vastavalt DevOpsi tavadele ja metoodikale.  

Power Automate

Power Automate (endine Microsoft Flow) on komponent, mis aitab luua rakenduste, süsteemide ja teenuste vahel automatiseeritud töövooge. See sisaldab robotprotsesside automatiseerimise (RPA) tööriistu, mis võimaldavad teil neid töövooge kasutada andmete integreerimiseks ja värskendamiseks, failide sünkroonimiseks, teadete vastuvõtmiseks ja muuks. Power Automate muudab kasutajate jaoks korduvate ja aeganõudvate toimingute automatiseerimise lihtsaks, pakkudes paremat viisi töö tegemiseks.  

Power BI

Power BI on ettevõtte andmete töötlemise toode, mis võimaldab kasutajatel luua informatiivseid aruandeid ja teabearuandeid ärifunktsioonide ning protsesside analüüsimiseks ja otsuste tegemiseks.  

Power Apps

Power Apps põhineb Dataverse integreeritud andmeplatvormil ja ulatuslikul funktsionaalsete komponentide teegil, mis võimaldab teil kiiresti ja hõlpsalt luua rakendusi mitmesuguste ärivajaduste jaoks. Ärikasutajatel ja IT-spetsialistidel on ligipääs rakenduste loomise raamistikele drag and drop abil, mis sarnaneb visuaalsete diagrammide loomisega PowerPoint´is. Lihtsamaid rakendusi saab arendada ja integreerida ühe päevaga automatiseeritud andmetöötlusprotsessidega ning nende  hoolduse ja muudatuste tegemise saab usaldada ärikasutajatele.  

Power Virtual Agents

Power Virtual Agents võimaldab teil luua arukaid assistente ja vestlusi, mida saab kasutada töötajate ja klientide küsimuste ja andmete töötlemiseks mitmesugustes äristsenaariumides, näiteks klienditeenindus, tüüpilistele küsimustele vastamine või töötajal vajaliku teabe leidmine. organisatsiooni teadmistebaasis. Virtuaalagentide aluseks olev Virtual Azure'i tehisintellektiteenus pakub aja jooksul parandada intelligentsete assistentide teadmiste laiust ja täpsust.  

Millistes protsessides ja stsenaariumides saab Power Platform´i funktsioone kasutada?

Igas organisatsioonis on võimalik tuvastada kümneid protsesse ja stsenaariume, kus keskkonnas Power Platform välja töötatud lahendused vähendavad tehtavat tööd, kiirendavad protsesside läbiviimist ja säästavad kulusid. Siin on mõned näited ideedest.

Finants

  • Vastuvõetud arvete tuvastamine, andmetöötlus, kinnitamine ja sisestamine ERP-süsteemi.
  • väljastatud arvete koostamiseks vajalike andmete hankimine mitmest allikast, nende sidumine ja arvete koostamine, kliendile saatmine ja laekumiste kontroll.
  • Ärireeglitel põhinev erinevate kinnituste ja lubade (limiitide) automatiseeritud kontroll.
  • Kliendi kinnitamise funktsiooni täitmiseks vajalike andmete automatiseeritud ja regulaarne hankimine välistest andmebaasidest.
  • Automatiseeritud aruandlus ja andmete visualiseerimine.

Müük ja klienditeenindus

  • Uue kliendi registreerimine, kontrollimine ja testimine (KYC), kannete loomine ja profileerimine sisemistes süsteemides, automaatne ülesannete loomine müügi- ja klienditeeninduse osakonnale ning kliendile sobiva tootepakkumise loomine.
  • Müügimahu prognoosimine, müügitulemuste aruandlus, eelarve ja tulemuslikkuse analüüs.
  • Kliendikülastuste planeerimine mobiilsete müüjate ja teenindava personali jaoks, marsruudi optimeerimine, kliendikülastuste aruannete automatiseerimine, integreerimine arvete koostamise raamatupidamisfunktsiooniga.
  • Kliendi iseteenindusportaali loomine ja klienditeabe avaldamine teenuste saamiseks ja ajalooliste andmete ülevaatamiseks.

Operatsioonid

  • Töövahetuste planeerimine vastavalt prognoositava töökoormuse muutumisele (nt töökoormuse muutmine erinevatel kellaaegadel) ja töötajate kättesaadavusele (haigus, puhkus jne), töötajatele ülesannete loomine, töötajate dünaamiline paigutamine teenustesse (töö tulemuslikkus) asukohad.
  • Intsidentide registreerimiste töötlemine ja analüüs.
  • Operatsioonide ühine kavandamine, välise teenuseosutaja integreerimine, näiteks transporditeenuse osutamise kavandamine sõltuvalt toodangu mahust, antud perioodil toodetud tootest ja saadaolevast transpordist.
  • Personaliprotsesside (puhkus, töölähetused, erinevad taotlused) automatiseerimine iseteenindusportaalis ja mobiilirakenduses, ERP integreerimine jne. c. seotud süsteemi andmed.

Kuidas saab Digital Mind saab teid aidata?

Võtke meiega ühendust, et saada lisateavet Power Platform sobivuse kohta teie organisatsioonile ja Digital Mind pakutavate lahenduste kohta teie ärivajaduste rahuldamiseks!

Oleme Microsoft sertifitseeritud partner ja oleme Power Platvorm põhinevate lahendustega aidanud mitmel edukal organisatsioonil oma töökeskkonda parandada ja tootlikkust tõsta.

Tänu enam kui 15-aastasele äriprotsesside automatiseerimise kogemusele teame, kuidas tarkvararobotite abil käsitööd vähendada või kuidas luua töötajatele hõlpsasti kasutatav mobiilirakendus mugavamaks klienditeeninduseks.

Kontaktikeskuse optimeerimine LMT-s

Digital Mind viis läbi analüütika projekti Läti suurimas telekomi operaatoris, analüüsides kontaktikeskuse efektiivsust ning otsides võimalusi kuidas parandada üldist teeninduse taset. Selleks kasutasime kliendispetsiifilisi analüüsimudeleid ning ka IBM SPSS Modeller andmekaeve ja analüütika tarkvaralahendusi. Tulemusena sai klient andmetel põhinevad ettepanekud kuidas kontaktikeskuses ressursse planeerida, optimeerida töökoormusi, prioritiseerida kliendipäringuid ning ühtlasi kuidas tõsta üldist protsessi produktiivsust.

Pieteikt konsultāciju

Ir jautājumi vai gribi sazināties ar mums!

Pieteikt konsultāciju
Visi risinājumi