DigitalMind SigningServices

SigningServices missiooniks on suurendada organisatsiooni efektiivsust läbi digitaalse allkirjastamise.

Digitaalse allkirjastamise lahenduste juurutamine erinevates äriprotsessides on olnud meie kirg juba aastaid. Nüüd oleme saadud teadmised kokku kogunud ühtseks lahenduseks SigningServices, mis:
  • lihtsustab digitaalse allkirjastamise kasutajakogemust, võttes tavakasutajalt ära ebavajalikud lisategevused, samuti ei ole vaja lahenduse paigaldamisel ja seadistamisel läbida keerulisi protseduure, et dokumenti jagada, kontrollida, allkirjastada, valideerida ja  arhiveerida.
  • toetab nii kohalikku kui ka rahvusvahelist allkirjastamist – organisatsioonid saavad määratleda, millise riigi allkirjastamise lahendused on kasutajate jaoks kättesaadavad. Hetkel on toetatud Eestis, Lätis ja Leedus välja antud ID-kaardid ja mobiil-ID-d, samuti on olemas ka SmartID tugi. Toetatavate allkirjastamise lahenduste nimekiri on pidevas täienemises.
  • on  plug-and-play lahendus - REST API võimaldab sujuvat juurutamist. Rakendustega nagu näiteks OpenText Content Suite, OptimalSystems Enaio, MS Sharepoint (valmimas) intereerimise lihtsustamiseks on olemas eelseadistatud konnektorid. Konnektorite nimekiri täieneb pidevalt.
  • pakub maksimaalset paindlikkust ja turvalisust mikroteenuste abil lahenduse juurutamiseks ja rakendamiseks;
  • vastab eIDAS regulatsioonile, mis kirjeldab elektroonilise allkirjastamise, tembeldamise, dokumentide, jne juriidilise raamistiku;
  • tagab lühikese investeeringu tasuvusaja. Meie kogemustest lähtuvalt tasub lahendus ennast ära juba mõne tuhande aasta jooksul allkirjastatu dokumendiga.
 

Tüüpilised SigningServices kasutusjuhud

  Sisedokumentide allkirjastamine. Kõige levinum SigningServices kasutusjuht on organisatsiooni sisedokumentide allkirjastamine sisu loomise või kinnitamise protsesside käigus. Näiteks:
  • Valitsemise dokumendid – juhatuse koosolkute protokollid, otsused, korrespondents jne;
  • Finantsdokumendid – aktid, lepingud, aruanded jne;
  • Personalidokumendid – avaldused, tellimused, lepingud jne;
  • Kvaliteedijuhtimise dokumendid – normatiivid, korrad jne;
  • Kliendiga seotud dokumentatsioon – lepingud, vormid, avaldused, korrespondents, jne;
  • Valdkonnaspetsiifiline dokumentatsioon – näiteks varade haldamise, projektijuhtimise dokumntatsioon, tootedokumentatsioon.
  Digitaalne klienditeenindus. Internetis oma teenuste pakkumine, ei ole efektiivsuse kasvatamise ja kulude kokkuhoiu võimalus ainult organisatsioonidele, vaid see on ka mugav ning kiire lahendus klientidele ja partneritele. Paljud organisatsioonid seisavaki praegu vastamisi klientide ja partnerite poolelt tuleva nõudlusega selliste interaktiivsete lahenduste järgi. Näiteks:
  • Uue kliendi kaasamine – ettevõtted, millele rakendub Rahapesu tõkestamise ja terrorismi finantseerimise seadus (näiteks krediidiasutused, kindlustusandjad, audiitorid, investeerimisettevõtted jne), saavad SigningServices-I kasutada abivahendina uue kliendisuhte kiireks ja mugavaks loomiseks.
  • Kliendi identifitseerimine ja lepingu allkirjastamine – klientide paremaks ja mugavmaks teenindamiseks integreeri SigningServices oma e-äri, iseteeninduse või kolmanda osapoole poolt pakutava online teenusega. Võimaldades nii lihsamalt ja turvalisemalt müüa uusi tooteid või teenuseid, uuendada olemasolevaid lepinguid, identifitseerida päringuid ja tagada GDPR-ist tulenevate nõuete täitmine. Ära lase klientidel raisata aega oma eesmärkide saavutamisel!
  • Vabane paberitest oma tarneahelas – allkirjasta digitaalselt kõiki lepinguid, akte, tellimusi, aruandeid jne. Mõtle paremale kasutajakogemusele!
  Võta meiega ühendust ja küsi, kuidas me saame sind digitaalse allkirjastamise lahenduse juurutamisel aidata!

Kas teil on küsimusi? Võta meiega ühendust

Küsi nõustamist
Kõik lahendused