Ärianalüütika

Miks vajavad organisatsioonid digitaalstrateegiat?
Digitaalne areng on saanud üheks olulisemaks äristrateegia osaks. Enam ei ole tegu vaid toetava rolliga ettevõtte protsessides. Kiire tehnoloogiline areng ja selle laialdane kättesaadavus võimaldab ettevõtetel täielikult muuta kuidas läbi teenuste ja ärimudelite suheldakse klientide ja töötajatega, mida veel paar aastat tagasi olemaski polnud.
Digitaliseerimis- ja IT strateegial on suur erinevus. Seda seetõttu, et digitaliseerimisstrateegia pöörab tähelepanu lisaks toetava tehnoloogia planeerimisele ka võimalike tehnoloogiate hindamist, digitaalse kliendikogemuse parendamist, andmete analüüsi rolli tugevdamist oluliste otsuste tegemisel ning vajalike oskuste ning kompetentside arendamist organisatsioonis.
Seega on selgelt sõnastatud digitaliseerimise strateegia kohustuslik igale organisatsioonile, kes soovib tagada jätkusuutlikku ning püsivat kasvu.

Kontaktikeskuse optimeerimine LMT-s

Digital Mind viis läbi analüütika projekti Läti suurimas telekomi operaatoris, analüüsides kontaktikeskuse efektiivsust ning otsides võimalusi kuidas parandada üldist teeninduse taset. Selleks kasutasime kliendispetsiifilisi analüüsimudeleid ning ka IBM SPSS Modeller andmekaeve ja analüütika tarkvaralahendusi. Tulemusena sai klient andmetel põhinevad ettepanekud kuidas kontaktikeskuses ressursse planeerida, optimeerida töökoormusi, prioritiseerida kliendipäringuid ning ühtlasi kuidas tõsta üldist protsessi produktiivsust.

Kas teil on küsimusi? Võta meiega ühendust

Küsi nõustamist
Kõik lahendused